mandag 30. november 2009






I morgen er det 1.desember og jeg gleder meg veldig til å åpne første luke i min kalender. Hei Niko se hvor fint den henger i vinduet.!





Jeg hentet pakken(med kalenderen) og min datter på 13 år forlangte å henge den opp!! Hun har bestemt hvilken pakke som hører til hvilken dag! Den største pakken måtte vente helt til 24 forklarte hun meg tålmodig. Jeg ville se og kjenne men nei her var det strengt...se men ikke røre!

På strikkefronten går det tregt. Mitt sjal ble nesten ferdig! Gikk tomt for garn i heklekant rundt og må kjøpe et helt nøste!! Det er strikket i Baby merino ull fra drops på pinnenr. 3 Mykt og deilig...


























Jeg har strikket noen selbuvotter i svart og hvitt. Ble ganske fine synes jeg. De er strikket i finull fra Raumagarn på pinne nr 3,5.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar